Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΜΕΓΙΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Εχθές το βράδυ μετά το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ στις 22:00 μμ, δέχτηκα αρκετά μηνύματα απο καιρό-φίλους τηλεθεατές, που με καλή διάθεση εννοείται, μου έγραψαν οτι ίσως να έχει γίνει κάποιο λάθος στη μέγιστη τιμή που έδωσα για την Θεσσαλονίκη. Εγώ έδωσα 14 βαθμούς για σήμερα Τρίτη , ενω προσπάθησαν να μου εξηγήσουν πως δεν αναμένονται πάνω απο 11 βαθμούς λόγω των νεφώσεων που θα επικρατούσαν στην περιοχή κατα τις θερμές ώρες της ημέρας. 


Μου ανέφεραν οτι κάποιοι δημόσιοι οργανισμοί ή γνωστοί προγνώστες δεν πρόβλεψαν τόσο υψηλή θερμοκρασία και οτι απορούσαν πως "σκαρφίστηκα" τόσο μεγάλη μέγιστη.

Με όλη μου την καλή διάθεση, απαντώ στις ερωτήσεις τους , λέγοντας οτι, πράγματι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης η θερμοκρασία αυτή την ώρα έχει φτάσει στους 14.3 βαθμούς κελσίου, ενω στην Τούμπα στους 14.4 αντίστοιχα.

Προς Θεού δεν τίθεται θέμα απόδειξης του σωστού ή του λάθους! Εξάλλου οι φίλοι τηλεθεατές μου έστειλαν με όλη τους την καλή διάθεση (και τους ευχαριστώ) ...και απλά εξέφρασαν την απορία τους. Θεωρώ επίσης πως αυτό είναι υγειές απο τη στιγμή που υπάρχει επικοινωνία των τηλεθεατών με εμένα. Θα μπορούσα να είχα παραβλέψει κάτι και πράγματι να είχαν δίκαιο και επομένως να διόρθωνα τον λάθος συλλογισμό μου για τη συγκεκριμένη περίπτωση.

Επίσης θέλω να πω, πως δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε απο άλλους προγνώστες ή δημόσιους οργανισμούς. Ο καθένας αγωνίζεται προς την καλύτερη ενημέρωσή σας και επομένως έχει τον δικό του προγνωστικό "μπούσουλα". 

Φιλικά,

Καλλιάνος Ιωάννης
Μαθηματικός - Μετεωρολόγος ΕΡΤ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου